Heej!

Hello fuckers here I am!
skämt åsido.

Fan vad trött jag är idag. Blev sent i stallet idag, endå åkte jag hem tidigare än de andra. Undra hur länge dom blev kvar!? Tösen fick vara ute inatt och hålla sällskap åt Cornelis då han hade kolikkänningar innan.

6 dagar kvar till jag och Jenny ska åka ner till Norrköping och jobba på tävlingarna där! Så jäkla skoj! Jag tänkte på det imorse och fick ett pirr i magen (åkte t.o.m med rakt fram i korsningen där jag skulle höger), det ska bli så mysigt att dra iväg med bilen! Jag gillar att åka bil! Vi kommer åka väldigt tidigt på onsdagsmorgonen för att vi ska hinna hitta fram till lunch!

Känns lite tomt sen Onka åkte hem. Men det var jätte kul att hon kom hit. Lät som hon hade haft det jätte bra också!

Molle vet jag inte vad jag ska göra med. VAD gör man för att få en häst att sluta bitas? Jag vet inte längre... Inget hjälper. Börjar tappa tålamodet.. Jag kom fram till att: blir han inte bättre efter sommarbete och kastreríng så måste jag lejja bort han till nån som kan fostra och köra in honom. Själv verkar jag inte klara av det.. :/

Pernilla, hovslagaren, skulle ha kommit imorse och verka och sko mina hästar så dom fick stå inne.
Fick sms imorse om att hennes son hade feber och inte kunde komma. Anders va redan i stan så det var bara att masa sig upp och försöka se vägen mellan allt morgongrus i ögonen.

Hm.. Vad ska jag tala om mer då? vet inte.. JO! Jag älskar att sova! ;)


Kommentarer
Postat av: jenny

haha, jag kan se när du missar korsningen framför mig :p

2011-05-19 @ 12:18:37
URL: http://jav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0