Hej och hå!

Vet ni.. Jag har gått och blivit hurtig. iaf för en preiod. Hur länge den här perioden är det återstår att se. förhoppningsvis lyckas jag hålla i den och kanske öka på den så den blir lite intensivare. Just nu är den ganska lugn.
Förhoppningsvis kankse jag kan få med mig några fler också. Har ju lyckats med 1 hittils! Albin Alf! hehe

Vad gör vi då?
Jo, vi tar hästen i ett grimsakft å så joggar vi! haha! eller vi gick väl mest igår, men vi joggade hela vägen när ifrån grusvägen uppe i skogen. gjort det typ 3 gånger nu. Bara att fortsätta. Eller ja, blir ett litet upphåll när jag ska ut och resa.
Tösen har ju gått å blivit tjock hon med så vi, jag å tösen, vi kämpar mot kilona tillsammans! hehe
Albin har en söt liten c-ponny som han sprang med. Cocos, som han heter, ville inte när vi gick bortåt. Men på hemvägen vart det lite mer farta ;)



Tindra mer eller mindre rullar fram nu. Magen är riktigt stor nu! Ljuvren börjar sakta men säkert fyllas på. När jag kommer hem är det inte länge kvar och hon kan föla i princip när som helst. Hon får görna hålla sig när jag är borta dock!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0