Supertramp

Sådär! Då har jag averkat helgens aktiviteter.
Maten är klar och jag väntar på att Erik ska åka hem så vi kan äta. Sen måste jag gå med Tösen en sväng. Hon tog och blev smällfet på ett par dagar.

Såg 4e pirates filmen i 3D i fredags. Jäkligt bra film men lite besviken på 3D effekterna. "Stillbilder" och långsamma rörelser så va de häftigt, men inte resten, tyvärr. Tekniken kommer säkert utvecklas så det blir bättre med tiden.

Ponnytrav igår på travet gick mycket bra tycker jag! Inga strykningar och besök från norge! Kul!

Idag följde jag Jenny till Matfors på dressyrtävling. Det var jätte kul och hennes Datte gick jätte bra! Pigg och glad va han. gulleplutten :P

då kan vi bocka av 3 saker på listan och fylla på med 2 ytterligare. Veckan efter Norrköping så är det Storsloken, helgen efter det Jämtlands stora pris. Jag tror jag lyckats få med mit några från "stall Skogslund" på JPS! Skulle va förbaskat kul! :D


Under tiden så lyssnar jag på nåt i den här stilen! Tack vare min kära far som jag gillar dessa låtar ;) Man lyssnade alltid på dessa när man for på tävling! Underbart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0