Fredag

Tjohoo! Äntligen fredag!
Igår följde jag med Jenny till ammer och tittade på när hon red dressyrträning med sin Datte. Kallt och snålblåst var det. Var väl inte en så jätte spännande lektion, dom red mest päronbågar över medellinjen å så..
Men mysigt att följa med endå!

Jenny gör iordning sin pålle innan passet igår. Det var kolsvart!

La mig vid halv 11-11 ungefär, frusen som tusan va jag. Vaknade vid 12 och frös ännu mer. Va upp på toa och blev ännu mer frusen. La mig och skakade och insåg det här går inte. Tänkte först lägga Eriks täcke uppe på mitt, men då blir det ju kallt när han kommer hem och tar det. Så gick och hämtade filten i soffan och la uppe på täcket. Då blev det helt okej med värme endå.
Känns som jag går och fryser hela tiden. Spelar som ingen roll vart jag är eller vad jag gör.
Stog på nån graviditetsveckoinfotjofräs att kvinnans kroppstemperatur ökar vid det här stadiet. Jag tror snarare min har sjunkit... Och det är knappt minusgrader än.. BR!

Moa har lugnat ner sig lite mer! Men det är låååång väg att gå innan hon blir "häst". Hon stressar upp sig för minsta lilla. Även om hon är snäll och inte gör nåt så vill jag ju att hon ska vara en lugn och harmonisk pålle :)



De va svårt att få henne att he fram båda öronen!

Helgen då..
Ska nog försöka komma ut en sväng med Karelin i helgen. Köra då alltså. Börjar känna mig lite för tung på honom nu ;) Vi ska väl slänga på en sele och tömköra Moa också lite grann.
Hade tänkt komma iväg till stan, eller till syrran och mamma å pappa en sväng också. Bara jag får vinterdäck på bilen först. Erik ska ju jaga så han blir ju inte hemma så mycket endå..



Saknar min pluttpojke!

Saknar den här pojken också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0