Gravidlista

Nuvarande vecka: 25+3
Halsbränna: Ibland mer ibland inte alls...
Ryggbesvär: Njae, inte mer än innan... än..
Bäckenbesvär: Inte än..
Muskel och vadkramp: Känner ibland om jag ska stå på tå. Eller sträcka mig i sängen på morgonen
Åderbrock: Nej
Hemorrojder: Nej, vill man verkligen veta detta?
Nästäppa: Inte mer än vanligt. (är i princip alltid täppt, går ingenstans utan nässprayen)
Urinvägsinfektion: Haft en gång i början
Känsligt tandkött: Ja lite kanske
Bättre hy och hår: Nej, inget jag märkt av..
Illamående: Lite i början, men inte så farligt. Har inte känt nånting alls efter det.
Ömma bröst: Om..!! Helsike! ;) (inte nu dock)
Viktökning: -1kg faktiskt..
Trötthet: Ja väldigt mycket i början. Nu är jag väl rätt normalt. Eller, sover nog ännu mer på nätterna nu..?
Upp och ner i humöret: Ja, enligt Erik iaf ;)
Strimmor på magen: Jadå..  ;)
Putande navel: Nope, men den är som mer öppen...? ;)
Svullnader: Inget jag märkt av ännu.
Yrsel: Nä, nån enstaka gång kanske
Förhöjd kroppstemperatur/svettningar: Snarare sänkt, fryser jämt!
Blodbrist/ järnbrist: Nej, tror inte de
Sammandragningar: Jag har haft nån gång. Får ont när jag går "en längre bit"... ? :(
Sömnproblem: Njäe.. Må upp å kissa ibland, men somnar om väldigt lätt
Nytt konstigt matbehov: Njäe? Tror inte det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0