Fredag

Just det! Har nu gått 21 veckor. Alltså mer än hälften. Shiit ;) Blir ju nervös!
Satt igår och läste på sidan familjeliv.se, en sida som jag tycker det finns en jäkla massa skit på, men lite bra också ;)
Läste iaf en "tråd" med folk som har BF i februari -12, som mig alltså. Jag satt och gapade, folk har alltså köpt i princip ALLT redan. folk som va i typ v18-19 som köpt barnvagnar, spjälsäng, amningskuddar, kläder, nappar, babysitter, bilbarnstol, ja, you name it...
Jag har inte köpt en enda pryl då jag tycker det är lite tidigt ännu. (eller jo en filt, men den tänkte jag kunde ligga i soffan om det inte skulle bli nån bäbis) Bara jag som tycker det? Har dock börjat sparat till just att handla grejer till bäbis så man inte blir ruinerad där i slutet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0