Hej och hå!

Gjorde ett försök till motion för lilla tösabiten igårkväll. Longerade henne i långgräset på åkern. Hon är så snäll att longera går ut på spåret och travar glatt på där. Snurrade på en stund i båda varven, Försökte se om hon flåsade lite. Men inte vad jag kunde se. När jag var klar var hon inte varm ett dugg, snarare kallare av vinddraget, nerå ;) Hon kanske inte har så dålig kondis som hon ser ut att ha, haha!


(gammal bild på "slimmad" tösen)


Imorgon har jag gått 21 veckor. Känner lite småsprattlande då och då.
Erik har fått känna en första karate spark! ♥
Har fått svar på de andra kromosomtestet och allt såg bra ut! Fick också reda på vilket kön vår bäbis har! Några kanske vet. Vill ni andra veta också? ;)

I början satt man å läste allt i princip, men jag har nu övergått till att spana in mer möbler, barnvagnar å grejer ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0