Nu är det gjort!

Erik: Va lack han blev!

Molle är numera valack! Det känns bra! Hoppas på att han blir en trevlig och cool individ! Cool är han ju redan men lite med trevlighet i honom vore ju kul ;)

Fick sms i Tisdags från Nisse att han nu var kastrerad. Åkte dit med Jenny på kvällen och hälsade på honom
Frågade Nisse om det hade gått bra. Jodå! Det hade det. Fick jag till svar. Var han snäll frågade jag. Nej, sa han!
Han hade snedtänt när han fick lugnande, men sen så hade han väl vart snäll.

När jag å Jenny kom så såg han inte ut att lida av någon smärta iaf. Sprang å skrek som en dåre på märrarna en bit bort ;)








"Jag har inte tid att stå här, måste kolla damerna!"


Han ser ut att bli en hårfager kille! Man och lugg är nu i princip lika lång som tösens!

(skippade bilderna där man ser blod ;) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0