Ey yo ma name is Nils! Igår va jag och Kat...

mms_img58451 (MMS)

Ey yo ma name is Nils! Igår va jag och Katarina in till stan (Lillänge) en sväng. Nils tyckte inte alls om det. Han skrek för det mesta. Men han skulle shoppa en massa, morsan blev ju pank ;-) mössa, baseball-jacka/tröja, "ray-ban" brillor, å så skulle han ha nåra fina bodysar. Tuff blev han iaf :-D Annars då. Nils växer och mår bra! Han har börjat jollra och flina ganska mycket, jättekul! Jag måste visa av mig mer känner jag.. Men vi har skapat oss hyffsat fasta rutiner, så jag har ordning på saker å ting nu. Hästarna mår bra dom med. Karelin ha småsår som vanligt. Moa ska betäckas med järvsöfaks i sommar, lite tråkigt jag vet, men han lämnar ju så de blir nog bra ;-) Tösen har jag övervägt att sälja. Inte för att kostar särskilt mycket utan för att jag inte har tid för henne. Molle ska hem i sommar nångång och han kommer kräva mer tid. Nåväl, vi får väl se hur det blir..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0