Höst

Nu när sommaren är officiellt över (har man vinterjackan i stallet så är den över) så ska man väl sammanfatta den. Den här sommaren är nog den värsta i mitt liv. Då tänker jag inte på vädret utan mer känslomässigt. Har nog aldrig känt mig så här splittrad, vet varken bu eller bä. Den har innefattat glädje, sorg, svek, lycka, tårar, skratt and so on...

Idag iaf så har vi vart in på kliniken med Molle för att dra vargtänderna. Det gick bra. Dock ville han bestämma själv hur han skulle stå, så efter typ 1 km så hörde vi bam, bam, duns. Stanna och han stog åt fel håll.. På fel sida... Han kan han.. Han fick stå så även hem, lös baklänges alltså ;)

Imorgon ska jag på föräldragrupp och vaccination med Nils. Typ en månad sent med sprutan, men det är väl så det är med sommar och semestrar.. Ska bli spännande å se vad han väger iaf. Jag skulle tippa på närmare 10 kg. Får se om man ligger helt fel.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0