2 days left

Du är i vecka 40.
Du har gått 39 fulla veckor och 4 fulla dagar (v39+4).
Du är i 9:e kalendermånaden.
Du är i 10:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Tors 9 feb 2012
Du har 2 dagar kvar till beräknad förlossning.

Tisdag idag och om 2 dagar har jag beräknad födsel. Wiierd!
Allt verkar lugnt iaf. Kanske känt av någon förvärk, men ingen smärta som är nämnvärd, men den är där och är säkert ett tecken på att det närmar sig! :)

Igår var det sista träffen på föräldragruppen. Vart mest prat om barn efter att h*n är född. Jag hade även bakat blåbärsmuffins på förmiddan som jag tog med mig. Suuupergoda vart dom, tyvärr slut nu.. ;)
ag så åkte jag å Erik in till stan. Jag köpte ett par bodysar i stl 50. Vi har massor i stl 56, men hade typ bara en i stl 50 så det fick bli ett par sådana..
Sen har jag bara legat på soffan och läst bloggar och nu är maten i ugnen. Efter att maten är äten och undanplockad så ska jag till stallet å dona. Ska nog borsta om dom riktigt idag!

Tänkte faktiskt fixa nån ny bild idag. Men hittade inte sladden så det blir inga.. Trist. Har ingen aning om vart den kan tänkas vara heller.. :/ 

Hm, tro vad man ska göra imorrn då...? ;)


Kommentarer
Postat av: Monica

Jag har massor av 50 kläder om du vill låna.

2012-02-09 @ 14:00:17
URL: http://furstegarden.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0