D Day

Idag är det dagen D. Bäst Före datumet går ut idag.
Som det verkar nu så kommer bäbis bli övermogen innan han tittar ut ;D
Han kommer säkert titta ut på tisdag när jag fyller år!
Men just de! Jag fyller ju år också.. Höll på att glömma, inte det som ligger i fokus just nu.. ;)

I em/kväll så ska hästarna skos, och Tösen verkas, och det är på tiden.. :s Nåväl..
Appropå Tösen.. Hon är smällfet just nu.. Smällfet!  Icke bra, ska låna en munkorg som hon ska få ha på sig. Jag köpte en, men den sitter inte bra på henne.. :/

Jaahapp. Fint väder är det ute iaf! Hade man inte vare toktjock så hade jag stuckit ut å gått en sväng.. Kanske ska gört iaf...?! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0