Onsdag

Gud vad jag tycker om att sova! :D Jag är glad att jag kan sova så pass bra trots att magen är i vägen och hindrar den optimala "superman-ställningen". Jag måste upp å kissa typ 2 ggr per natt. Men jag somnar om fort så det bekommer mig inte särkilt.
Det jag blir lite brydd på är att jag måste upp å kissa drygt 2h efter att jag lagt mig.. 2h liksom? Borde väl kunna hålla mig längre?! ;) Nästa gång jag måste upp är i 5 tiden typ..

Intressant va?!
haha!
Igår så va jag och Erik på föräldragrupp på hammarn. Vi pratade mest om olika smärtlindringar, andning och olika hjälpmedel. Hon sa att hon brukar ha med en tång att visa, men att hon tyvärr inte hade med den. Puuuh, vilken tur tänkte jag!

Nåväl.. Nu åkte jag på å göra massa nytta på jobbet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0