1 månad kvar

Du är i vecka 36.
Du har gått 35 fulla veckor och 3 fulla dagar (v35+3).
Du är i 8:e kalendermånaden.
Du är i 9:e graviditetsmånaden
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Tors 9 feb 2012
Du har 31 dagar kvar till beräknad förlossning.

Kan liksom inte fatta det själv. Men snart är bäbis här. Jag har bestämt datum som jag ska sluta jobba och har börjat inse att förlossningen är ett faktum. Det går inte att undgå, på något sätt. ;) Jag hoppas att allt går som det ska och att jag mår så bra som de flesta verkar göra direkt efter! Men har insett att det är mycket som det inte pratas om.. Tex tiden efter förlossningen i de nedre regionerna..
Nåväl... ;)

Imorgon ska jag på en första träff föräldragruppen. Ska bli intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0