120117

Du är i vecka 37.
Du har gått 36 fulla veckor och 4 fulla dagar (v36+4).
Du är i 9:e kalendermånaden.
Du är i 10:e graviditetsmånaden
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Tors 9 feb 2012
Du har 23 dagar kvar till beräknad förlossning.

Ja, det är sinnes.
Har 14 arbetsdagar kvar, idag medräknat.
Jag sa till Erik igår när vi låg i soffan, tänk när du kan ha knytet där på böstet och mysa framför tvn. Han flinade lite och såg nöjd ut :) Men just nu ligger han i min mage och myser ;)
I helgen var vi in till stan och shoppade lite nödvändigheter. Skötväska, lite småkläder, skötbädd m.m.
Jag ha tvättat det små kläder och packat ner det som ska med.
Jag kan inte låta bli att gå och känna på de små "dock-kläderna" och tänka att en människa faktiskt ska ha på sig de små små kläderna sen.
Igår var vi på föräldragrupp. Gick igenom hur en normal förlossning går till, mest fysiskt. Det är rätt intressant hur det fungerar, att det fungerar. Erik var med och tyckte det hela va mycket bra :)

Återigen har jag vart kass med nya bilder. Ska kanske se om jag kan fixa nya fina bilder på hästarna i helgen kanske, med lite hjälp :) Å nå bilder på de ursöta småå kläderna! 
(Men kameran ligger i "BB-väskan" och tar jag den därifrån lär väl risken finnas att det glöms..) 


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag har ju några bilder på dem, får försöka lägga ut dem så att du kan stjäla :)

2012-01-17 @ 16:18:58
URL: http://jav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0