Back to work

Är tillbaka på jobbet!
Det här är min sista arbetsvecka innan föräldraledigheten. Känns konstigt men samtidigt väldigt skönt. Att vara hemma och mysa med bäbis. Hoppas han kommer vara snäll med mig bara ;)
10 dagar kvar till BF

Igår fick Erik leka bonde och köra ut hö till hästarna, gick fortare/smidigare än jag trott. Han är så snäll som hjälper mig i stallet trots att han hatar det. Eller det är väl främst lukten han hatar.. ;)
Imorse stog kl på 6.00, så efter ett kort znoosande åkte jag och tog ut hästarna och mockade tills i EM. Jobbar ju till 18.00 idag. Lite segt. Min siiista kvälls dag! :D

I helgen körde vi även bort byrån i sovrummet och hämtade spjälsängen. Känns lite konstigt att det faktisk ska bo nån i den. Vi har inte ställt in höjden och bäddat den än, men vi börjar bli redo för bäbis ankomst iaf!


Kommentarer
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

stl 62 :)

2012-01-30 @ 16:22:19
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0