Fredag kväll

Ska bli såå skönt med helg! Veckorna går så sakta nu, men man räknar ju varje dag som går så det är väl inte så konstigt.
Den senaste tiden har jag haft lite diskussioner med mig själv ;) När jag jobbar kväll, som tex idag, så brukar jag åka till stallet och göra klart stallet på morgonen innan man börjar jobba. Men den senaste tiden har jag inte gjort det. Jag har samtidigt tänkt att jag måste passa på att sova och ta sovmorgon. Sovmorgnar kommer bli sällsynta med småbarn ju!
Så ena halvan av mig säger att jag är lite lat som inte fixar det på morgonen, medan den andra säger sov för guds skull, SOV!
Den andra halvan av mig har haft tyngst röst och jag stannar hemma på morgonen med gott samvete! Jag får ju hjälp i stallet så det går snabbt och smidigt endå! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0