Lördag

Du är i vecka 39.
Du har gått 38 fulla veckor och 1 full dag (v38+1).
Du är i 9:e kalendermånaden.
Du är i 10:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Tors 9 feb 2012
Du har 12 dagar kvar till beräknad förlossning.

Känns så overkligt.
Och han får inte komma nu när jag är sjuk!!
Jag är iaf på bättringsvägen nu. Känns som febern är borta nu iaf. Är slemmig och hostig nu. Får dock fortfarande hjärtklappningar när jag lägger mig ner. Skumt. Men pratade med BM om det, och hon trodde det hade samband med förkylningen eftersom jag inte haft det tidigare. Men det är ju svårt att säga att det är så. Blir det inte bättre nu när jag blir friskare så må jag kolla upp det. Det är ju obehagligt som fan!

Svärmor har vart här å hjälpt mig å koka sylt. Inget avancerat direkt. Men med de kock-egenskaperna jag har så är det alltid bra att få lite hjälp ;)
Lingon och hjortronsylt blev det, så ikväll blir det nog vaniljglass å hjortronsylt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0