Måndag

Började igår att få lite ont i halsen. Inte så konstigt kanske med tanke på att Erik ha vare sjuk, men både feber och halsont. Har försökt att hålla med undan honom.
Men halsen är lite värre idag. Funderade på om jag skulle stanna hemma. Men jag vill ju ha så mycket utbetalt som möjligt på sista lönen juu! Har ingen feber iaf, hoppas jag kommer undan den! Tänk om man skulle åka på å föda när man är sjuk? Det kan inte va en höjdare.. Bäbis så stanna inne tills jag är frisk!

Imorrn EM/kväll bjussar jag på fika å surr! (om jag inte är sämre då förstås..) Vill ni ta med något fika så får ni göra det. Jag har bakat en kladdkaka som jag hoppas är god och en sockerkaka (shakeNbake frå ICA) som smakar blää ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0