Tokhästjävlar!

Fick ett samtal igår vid lunchtid av Camilla (hon har häst i skogslund) att mina hästar var ute på vägen.
Moa och Tösen va ute å sprang, karelin som är så snäll (eller dum ;p) va kvar i hagen.
Snäll som Camilla är tog hon in alla hästarna, Moa är ju översocial så det va inte så svårt att få tag i dom gissar jag.
När jag kom till stallet igår på em så låg halva hagen :( 2 hörnstolpar (trä) hade dom lyckats dra ner och en tråd var av.
Tur Erik följde med! Vet inte om hagen blev så bra lagad, inte så lätt att slå ner stolp i backen när det är hårt å snö upp över halva låren på mig.. Jag vart ju varm iaf kan jag säga, APuuh!

Nåväl..!
Imorrn har jag gått 35 fulla veckor, Goosh! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0