Torsdag

Var till BM idag. Allt såg bra ut!
Har sen sist (2 veckor sen) gått upp 2 kg, men har på senaste lagt på mig en massa vätska. Har nästan inga fotknölar kvar ;)
Totalt så har jag gått upp 5 kg.

Imorgon har jag jag gått 36 fulla veckor.
Idag är det 28 dagar kvar till beräknat BF.
Erik slängde fram väskan i helgen och sa att den nu jäklar ska den packas! Nervös? ;)
På lördag ska jag å Erik in till stan å shoppa lite behövliga grejer :) Ska även höra om man kan roffa åt sig en midda hos mor å far! Inte så ofta man träffar dom ju..

Har inte så mycket annat än bäbis att berätta om.
Hästarna mår bra, dom gör inte så mycket annat än att gå in och ut ur stallet. Men jag försöker pyssla om dom så gott det går iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0