helspänn

Haha!
Erik måste gå på helspänn nu.
förra veckan satt jag och pratade med Erik i telefon på lunchen. Då satt han i verkstan å vänta på john. Efter en stund la vi på och då åkte John förbi på jobbet, så jag smsade Erik: Nu kommer han! Svar: Va VEM?!?. Fick ett svar till strax därefter; Jahaa, John.... Puuh!
Som om att jag hade smsat om bebben va påväg haha! ;)

Igår kväll när jag skulle kliva upp ur soffan så lyfte jag benet å skulle få lite fart upp. (Man är ju inte så smidig nu för tiden) När jag lyfte på benet så hade det låst sig i höften å de gjorde ont som satan så jag utbrast ett AJ med lite högre röst. Innan jag hinner lägga ner benet igen står Erik bredvid och säger: VA?, vad är det?
Sedan sätter jag mig upp å börjar säga nåt till erik, men sen säger jag: men vad är det här, magen känns konstig?! Erik: Men vad är det?
Jag fnissar lite. Jag hade legat på några kuddar å det va väck på tröjan så jag fick massa märken, inte mer konstigt en så..
Hehe Stackars Erik! Det är ju några veckor kvar förhoppningsvis innan han kommer ut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0