Men hej!

Nu va de länge sedan jag skrev!
Jag ligger nu skitnöjd i sängen med min iPad i knät. Nu kanske det blir lite mer uppdatering här också. Verkar ju inte så tokigt å skriva direkt på skärmen, trodde de skulle bli lite svårt och segt. Vet inte vad jag ska skriva nu heller. Nils fick sin 3mån spruta förra måndan, lite tillhörande feber på de, annars gick det faktiskt bra.
Moa är seminerad med Järvsöfaks, nu väntar vi på en dräktighetskontroll innan hon kommer hem. Molle ska också komma hem. Han verkar fortfarande va huligan och icke inkörd, så vi får väl se hur det går med honom..
Det här med att ladda upp nya bilder iPaden tar vi vid ett annat tillfälle.
Puss å godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0