årsresumé

Kanske man ska göra någon form av årsresumé? Alla andra gör ju det så varför inte? :D
Blir inte så hypad, men endå.

Januari
Började vääldigt kallt! grader under -25 var inte ovnaligt.
Jag va hurtig och lyckades ta mig ut på spring/gå runda tidigt på morgonen.
Hittade gamla bilder och visade dom här! :) otroligt sött tycker jag!
Åkte en sväng till IKEA och shoppa loss!
Molle flyttade till egen box!
    

Februari
Någon helg spenderades i häggsjön.
Fyllde år, släkten kom på mysiga besök!
Tog massa "magbilder" på Tindra
Fortsatte att hurta på morgonen.
Var ute på härliga turer med Karelin pojken! Saknar det! Vill ut å köraa!

     

Mars
Hände inte så mycket i mars. Jag var förskyld, hosta och huvudvärk.
Molle och Tösen skiljdes åt. Tösen flyttade till Skogslund tillfälligt.
Köpte en helt underbar lurvig OnePiece!
La ut en slau annons på Tösen, men jag kunde inte släppa henne!
Jag och Jenny bestämde oss för att åka ner till Norrköping och jobba på NHS.

   

April
Hände inte mycket här heller.
Åkte på träning på ammer, första och enda gången hittils.
Fortsatte att åka till Häggsjön på helgerna.
Tindras mage växte så det knakade! :D

  

Maj
Här hände det lite mer!
Molles födelsedag 4/5! Och Molles första syskon efter namnlöse sida kom samma dag!
Onka va här från skåne för praktik med Erik.
Jag och Jenny åkte till NHS för att jobba! Ett minne för livet, vi blev "team Östersund"
(Blev otroligt trött i Norrköping och jag började misstänka en sak, men sa inget.. :p)
Tösen bytte som vanligt färg när hon tappade Vinterpälsen.

     

Juni
Här hände det ännu mer, både roliga och mindre roliga saker.
Började månaden med ett vilseledande inlägg, höhö! Här visste jag saker som ingen (nästan) annan visste ;)
Tröttheten fortsatte att förfölja mig! (av en anledning)
Molle åkte till Bispgården på hingstbete med ardennerar (stavas? haha)
Tindra fölade en jättefin brun hingst unge! Dock fick vi ta bort honom efter en vecka pga skador i bakknät. Vi bestämde oss även för då ta bort Tindra :( Så Karelin åkte till Skogslund även han.

 
Hade just inga bilder för just denna månad. Trodde jag visat bilder på budda (som jag å mia kallade honom) men hittar inga! Får fixa det! 

Vi tar andra halvan av året lite senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0